📜 Kjøpsvilkår
Her er de formelle greiene – skrevet på vanlig norsk. Fordi du fortjener å vite hva du sier ja til, uten å måtte lese som en jurist.
(Om du liker side opp og side ned med liten skrift, så finner du alt på Forbrukertilsynet eller lovdata.no. Vi følger norsk lov, lover vi.)
🛍 Hva kjøper du egentlig?
Når du kjøper en eske fra oss, kjøper du:
- En gaveeske fylt med mat og drikke (som snacks, brus og søtsaker)
- En personlig touch: Vi skriver hilsenen din for hånd – på en post-it – om du legger igjen en tekst i kassen.
- En ferdigpakket dose omtanke, sendt helt hjem
❌ Angrerett – gjelder den?
Nei. Angrerett gjelder ikke på våre produkter.
I følge angrerettloven § 22, gjelder angreretten ikke ved:
- Varer som forringes eller raskt går ut på dato (som mat og drikke)
- Forseglede varer som ikke egner seg for retur av hygieniske årsaker
🟠 Med andre ord: Når kjærligheter, Pringles og Red Bull er pakket og på vei – da er det ingen vei tilbake.
📦 Frakt og levering
Standardlevering: Sendes med HeltHjem. Leveres på døra/postkassa innen 1-4 virkedager.
Les mer om dette her: Frakt og levering
💔 Skadet eller feil eske?
Skjer det noe rart – f.eks. at esken er skadet, eller noe mangler – ta kontakt med oss så fort som mulig. Vi er ikke robotkundeservice – vi er ekte folk med hjerte for det vi gjør.
📧 hei@postglede.no
🕵️♀️ Personvern og informasjonskapsler
Vi sporer ikke alt du gjør. Men vi bruker nødvendige informasjonskapsler for å få ting til å fungere, og anonym statistikk (f.eks. hvor mange som besøker en side).
Du kan lese mer her: Personvern og cookies
🤝 Forbrukerrettigheter
Vi følger norsk lov (selv om vi helst unngår å bli så formelle).
Det betyr at du alltid har rettigheter i tråd med blant annet:
Angrerettloven (når den faktisk gjelder)
Du kan lese mer hos Forbrukertilsynet eller på lovdata.no.
